Aircovoordeel is op zoek naar een administratieve duizendpoot.

Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging?
Lijkt het jou leuk om te werken bij 1 van de bekendste Airco bedrijven van Nederland?
En is een goed betaalde baan als onze administratieve steunpilaar iets voor jou?
Vind je het niet erg om in de zomerperiode iets harder te moeten werken en in de winter iets rustiger aan te doen?

Dan zijn we misschien wel op zoek naar jou!

En wie is Aircovoordeel?

Aircovoordeel is een gezellig bedrijf gevestigd in Zwolle dat al meer als 15 jaar actief is in de verkoop en montage van Airco Systemen. Wij zijn actief met een aantal dochterondernemingen en zijn uitgegroeid tot één van de bekendste Airco bedrijven van heel Nederland. Medewerkers zijn geen nummer, maar maken deel uit van het gezellige aircoteam. Wij zijn dan ook voornamelijk op zoek naar mensen voor de lange termijn, na een bepaalde proefperiode waarin we elkaar beter kunnen keren kennen, bieden we je graag een vast contract aan. Iedereen kan op deze functie sollicteren, hierbij spelen leeftijd, geslacht en persoonlijke interesses geen bepalende rol. Bij ons zijn zowel mannen als vrouwen welkom en ook de eerste millenials en 50 plussers zijn van harte welkom bij Aircovoordeel. Belangrijker is dat je je collega's en de klanten van Aircovoordeel met respect behandeld, zoals je zelf ook behandeld zou willen worden en dat je je werk serieus neemt. 

Verantwoordelijkheden Werkzaamheden

  • Als administratieve duizendpoot van Aircovoordeel is je dag nooit saai naast de dagelijkse administratie werkzaamheden ben je het eerste aanspreekpunt van ons team en bestaat je dag onder andere uit de volgende werkzaamheden:
  • Dagelijkse administratie zoals: facturen, betalingen, boekhouding en inkoop/verkoop
  • E-mails en telefoon beantwoorden
  • Ontvangst van eventuele bezoekers
  • Simpele support vragen beantwoorden
  • Website teksten/producten toevoegen, aanvullen of controleren in samenwerking met onze webdesigner
  • Aanspreekpunt voor de monteurs.
  • Planning van installaties en servicebeurten
  • Het huren en boeken van groot materieel zoals hoogwerkers en betonboorbedrijven
  • Controle op de inkomende betalingen en terugbetalen van klanten bij bijvoorbeeld retouren
  • Printen of aanmaken van verzendlabels en contact met verzendbedrijven als DHL onderhouden
  • Eerst aanspreekpunt voor de bedrijven waar we mee samen werken

Wat vragen wij van jou voor deze functie?

  • Een vriendelijke en klantgerichte instelling
  • Affiniteit met onze branche en het assortiment
  • Het wordt gewaardeerd als je meedenkt over verbeteringen die het bedrijf ten goede komen.
  • Minimaal 3 dagen per week beschikbaar
  • Leergierig zijn en interesse in je vak hebben, ook sta je open voor interne en externe cursussen
  • Een perfecte beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Minimaal een MBO werk en denk niveau
  • Representatief voorkomen

Wat bieden wij?

  • Een leuke job als administratief medewerker bij 1 van de koelste en bekendste airco bedrijven van Nederland
  • In overleg een part time of fulltime job
  • Een gezellig bureau in Zwolle met veel privacy
  • Gedeeltelijke thuiswerk mogelijkheden
  • Een vast contactpersoon die je met raad en daad door je inwerkperiode helpt
  • Leuke collega´s waar je op kan rekenen
  • Werkzaamheden voor al onze ondernemingen
  • Salaris conform het CAO met doorgroeimogelijkheden
  • Bonussen gebaseerd op ervaring en inzet
  • Tijdelijk contract met uitzicht op vaste baan
  • De kans om mee te groeien met het bedrijf
  • Interne en of externe opleidingen die de kwaliteit van de werknemer en het bedrijf kunnen verbeteren
  • Deelname aan bedrijfsuitjes en andere leuke extra's gebaseerd op inzet

Hoe te solliciteren?

Stuur je sollicitaie en CV naar:
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

  • gewenste ral kleur airco cover kabelgoot
  • metosi airco covers button homepage
  • zelf installeren 21